1 de desembre de 2010

Nova publicació: Perfil i reptes del gestor cultural

Recentment Gescènic ha tret al mercat una nova publicació dins la col·lecció Quaderns de Cultura: Perfil i reptes del gestor cultural. Es tracta del segon volum de la col·lecció i, com en el primer cas, l'edició s'ha dut a terme amb el suport del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació i amb la Universitat de Barcelona.


Text resum de Contraportada:

Podem assegurar avui que la professió de gestor cultural està plenament consolidada? O, com en tantes altres activitats contemporànies, és impossible deixar d'estar immersos en un continu procés de mutació? Per als gestors que començaren el camí de la professionalització a finals de la dècada dels setanta el grau d'acceptació social de la professió pot arribar a sorprendre gratament. Però, quan una professió deixa de ser emergent i arriba a la maduresa?
Aquest llibre és el resultat de la col•laboració entre l'Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya, el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació i la pròpia Universitat de Barcelona. Recull les aportacions d’una Jornada celebrada a l’abril del 2010 centrada en el perfil del gestor cultural, un text de José Luis Melendo que presenta una àmplia panoràmica sobre l'evolució del sector a Espanya, i la recerca realitzada l'any 2009 per Tino Carreño, professor de la Universitat de Barcelona, sobre el perfil actual del gestor cultural a Catalunya.

Podeu trobar el llibre a:

Llibreria Medios (Barcelona)
Llibreria Laie (Barcelona)
Llibreria La Central (Barcelona)
Llibreria Alibri (Barcelona)
Llibreria Millà (Barcelona)
Abacus (Barcelona)
Proa (Barcelona)
Llibreria Caselles (Lleida)
Llibreria 22 (Girona)
Yorick (Bilbao)
Librería de Teatro Ñaque – La Avispa (Madrid)
Librerías Oletvm (Valladolid)
Teatro Arbolé (Zaragoza)
Librería La Tramoya (Tenerife)
Librería Anima libros (Zaragoza)
Librerías Proteo (Málaga)
Librerería Universidad de Deusto (Bilbao)
Librería Hemen (Gasteiz)

També venda directa a través de info@gescenic.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada